...orka...

No way att jag orkar plugga. Men det är något som liksom måste göras... någon gång. Jag vet inte riktigt hur det ska gå för mig den sista biten i skolan den kommer vara så trög på pluggfronten. Varför fick vi allt nu för. Det var väll onödigt. Jävla fan. Jag är faktikst lite bekymrad över hela plugg grejset. Det känns lite jobbigt. Jag är lite förvirrad över framtiden. Vilket jag alltid är lite.. men jag vet inte vad ska jag göra av den. Vad vill jag göra. Det finns så jävla mycket vägar att ta. Men tänkt om alla vägar bara blir förstörda på vägen. Okej så får jag bara inte tänka. MEN JAG ÄR SÅ RÄDD. Jag förtränger allt så ofta som möjligt. Jag orkar inte mer. Jag vill bara ha sommarlov och bara få allting gjort på något vänster!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0