MÖSSPÅTAGNING

Nu fan gäller det. 22 skoldagar kvar och jag är fan peppad till tusen. möss påtagningen var väll ingen speciell tillställning däremot var det väldigt kul efteråt. Vi var i humleården nästan alla i klassen. Vi drack öl, vin och lite allt möjligt och åt lite gott. Alla pratade och skrattade och hade det mycket mysigt. Jag satt där i 3 timmar och jag satt där med massa folk från klassen och lite annat folk. Sen så träffade jag kristina och gick till Louise och sen gick vi ner på stan. Vi pratade och hade det trevligt och gick i lite affärer. Sen så gick vi till cafe 60 och fikade och sen så gick jag hem. Nu har vi gäster och det är väll helt okej.

Jag har druckit 5 öl idag. 4 vid lunchen och 1 nu på kvällen. Jag var lite lullig men inget mer. Alla var lite småfulla i humlan idag och det var faktiskt riktigt trevligt!!!!

Jag har börjat gilla min klass mer och mer och det är ju synd nu att det snart är slut men jag är otrolit galet glad att jag snart ska få ta studenten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0