I'm haffing you!!

Ja eller hur. Jag haffar dig. Eller? Alla dessa ord. i går var vi på släcktträff hemma hos vår kära farmor söt henne. Hon börjar bli gammal men herre jesus vad ung hon ser ut. Helt galen är hon också. Hon blev nog väldigt glad över att våra kusiner hade spanska utbytes studenter som hon praktiserade spanska med. Där av I'm haffing you. Vi satt vid "barnbordet" eftersom alla fick inte plats i matsalen så där satt vi 5 svenska ungdomar med två spanjorer som var så söta så. Däremot blev det ibland lite konstigt med språket. English please. Men ja, jag pratade lite med dom och ibland om man liksom lirkade lite så fick man dom att le lite sådär gulligt. Vi satt och översatte olika svenska uttryck som haffa och såna. Man kan liksom inte riktgit beskriva orden med ett engelskt så ibland så blir det swinglis. Sen visade mina kusiner en av killarna som också var med på hela den här utbytesstudentgrejen i en vecka. Han hete Daniele och var den sötaste killen på jorden. Varför åker dom på onsdag? Tänk om ändå spanjorerna kunde stannat till iallefall söndag då skulle ju jag kanske kunna HAFFA HONOM. Jaa, eller iallefall prata med daniele. Han verkade ju så söt och gullig. Lille sötnos. Han var däremot typ 95... Äsch vem bryr sig. Ålder spelar väll ingen större roll. Herre jesus vad han var söt. JAJA nu svamlar jag bara, men jag måste säga att jag är fett med taggad på trillingarnas fest, mina kusiner. Fy fan vad spårat. Har aldrig riktigt varit på en stor hemmafest förut. Har aldrig varit min grej liksom eller vad man ska kalla det. Fy fan vad jag inte kommer orka åka hem bara. jaja det får bli taxi. ALDRIG ATT JAG ÅKER BUSSEN HEM TYP 4 PÅ MORGONEN. NO WAY

Jaja nu ska jag väll sova. har sv nationella tal imorgon. Känner mig lugn. COOL LUGN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0