vi är en familj

Musikalen idag var grym. Vi gjorde röst övningar och sjöng i grupp och jag blev helt exalterad. Vi slängde oss ut från en stege och de andra stog nedanför och tog emot. Det kittlades i magen och jag blev lite snurrig, jag spännde mig så mycket att jag blev helt varm i kroppen efteråt.

Teatern idag var väldigt bra och spontan. Jag gillar inte alla sånna övningar för att de är så himmla svåra men ibland så bara förstår man och hittar det rätta knycket.

Idag var en förvånadvärt bra dag och jag är helt otroligt exited för imorgon! Gratis biljetter till We will rock you!
Jag tog med mig mamma också. Eftersom jag egentligen skulle ha gått på bio med henne imorgon. Jaja, men vi får gå på bio någon annan dag. Annars så ska jag gå med anjani,kristina och louise. Andra från klassen och skolan ska också komma men eftersom vi hade så mycket biljetter så fick man ta med sig kompisar och anhöriga. Alla ville inte gå och jag var osäker. Men nu är det rätt så många som faktiskt ska gå så det ska bli hur kul som helst.

Jag funderar starkt på att börja skriva något som en bok om någonting men jag orkar aldrig skriv mer än några sidor och det blir det ju ingen bok av.

Nu ska jag öva lite till nästa tordag då vi ska sjunga upp för musikal lärarna. Jag är lite spänd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0