stelt

Jag såg the grudge 3 och the cicle igår. Båda är jävligt bra skräckfilmer. Jag satt helt spänd hela tiden. Men ärligt talat så är jag nog ganska van vid det här laget. Var inte så jätte rädd efter filmerna eftersom vi såg almost famous efteråt. Den filmen är ett måste att se. Den är grym.  Kate hudson är otroligt snygg och ung och sen så finnsdet en liten kille som allt handlar om för det mesta och han är så himlla söt. Just för tillfället har jag precis sett A SERIOUS MAN. Ingen höjdare men den var helt okej. Jävligt jobbig och tragisk och lite komiskt upp i alltihopa.

Var på öst asiatiska museet och såg en utställning om ett krig. Det var otroligt intressant. och jag blev lite omtumlad av all historisk fakta som poppade upp. Det var så otroligt många som dog och det var så hemskt alltihopa. Massgraven var på 50 KVADRATKILOMETER. Helt jävla sjukt.

Nu är det söndag och jag är helt jävla död. Jag orkar fan inte göra ett skit...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0