framtiden blir läskigare.

Jag har inte riktigt gillat förändring i mitt liv. Jag gillar att ha det som det alltid har varit och då om det händer nått som inte ska vara där så blir allt väldigt rubbat. Allt behöver inte vara perfekt. Men stora saker som förendras mår jag ibland väldigt dåligt av. T.ex så gillar jag först inte sommarlovet för jag får lite ångest över att jag inte riktigt har något att göra men sen efter en vecka eller så så löser sig det ganska snabbt. Jag tycker ibland att resa långa sträckor är jobbigt för syket. Ibland så tar detett par dagar innan jag äter normalt beteer mig normalt och allt det där. Jag blir ibland ställd när jag kommer till nya platser. Jag har såklart lättare efter ett tag att anpassa mig själv i situationen men jag tycker verkligen det är en pest att ibland börja en ny kurs, en nya skolan, klass eller att man bara ska träffa otroligt många folk som man inte känner. Jag vill gå lite wild an dcrazy samtidigt som jag bara backar bakåt och sätter mig i ett hörn och pratar med den person jag tycker ser snäll ut. En person som ser ut som om den ser gullig och trevlig och lite rolig ut. Alla framtidsplaner som folk har får mig att tappa andan ibland. Vi pratar om när ,man ska flytta hemifrån, vad man ska göra efter studenten, Vem man kommer vara om 10 år!! osv osv. Jag blir lite fundersam samtidigt som jag bara vill skrika ut till alla; MEN FÖR IN I HELVETE, VI LEVER I NUET INTE SENARE. Vilket också skulle vara fel på min sida att säga för jag lever mer i fantasin.

Jag drömde t.ex. inatt att jag söp mig full med"bert", ni vet bert, stor stark och snygg bert. Vi satt i hans rum och drack vodka och så att vi skulle våga ligga med varandra. Jag trro ärligt talat att vi blev fulla på direkten och jag kommer inte ihåg någonting om vad som hände sen.

Vad är det med mig, jag drömmer om att jag blir full hela tiden. De senaste veckorna har det hänt 10 gånger säker. Hej, vad kan det betyda mån tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0