Bröst och självsäkerhet

Jag kan aldrig sluta titta när jag ser bröst. Och speciellt opererade bröst. Det funkar inte, man blir helt paralyserad. Däremot är det ju jävligt jobbigt att det blivit så mycket diskutioner kring bröst, hur de ska se ut o.s.v. Jag är ingen som tycker att storleken har någon betydelse. Hur de ser ut, däremot så gillar jag när mina egna bröst är lite stora. Jag tycker det är bra att det finns skönhetsoperationer men man får se till att de inte blir för många. Alla få känna och tycka hur dom vill om sina bröst, och det kan ingen lägga sig i. Om man tycker att man har jätte stora bröst av naturen så ska man självklart få förminska dom om man t.ex. skäms. Om man har små bröst och vill ha större ska man få göra det. Jag tycker att diskutionen om att du är nöjd som du är ibland går över gränsen. Du måste hitta det du är nöjd med. Någon kan säga att : Nej men varför ska du göra en sån operation eller du är så snygg jag förstår inte varför inte du tycker samma. Ja tycker att du är fin som du är. Det är fint att någon säger det såklart men det är ibland eller nästan alltid att känna sig nöjd med sig själv hela tiden. Jag vill egentligen bara komma fram till att jag älskar bröst, om det är små stora, opereade eller inte. Jag har inget problem med det och alla borde tänka mer och känna efter mer om vad de tycker om sig själva och försöka byga upp sin självkänsla. Det kan ta jätte lång tid och jag tror aldrig man kan vara nöjd 24/7 hela tiden, men du kan försöka hitta bra saker hos dig och försöka komma på knep som gör dig lycklig över den nu är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0