petter

Jag har lyssnat på petter så otroligt mycket den senaste tiden. Sen jag såg pogramet "Så mycket bättre" på tv4 så har jag drunknat lite mer. För hans texter slår verkligen en klang i huvet på mig och jag verkligen känner någonting. Han kan verkligen skriva med känsla.

det finns nätter då jag drömt
om västerbron
klättra upp och ta ett kliv
checka ut o bara lämna mitt liv
fega ur andas ut
ignorera allting negativt
försöka nå ett beslut
jag har stått på barikader
skrikit mina slagord
rivt palisader(?)
men också fått skador
Bullshit skitsnack
Från och till skitlack
men slutligen insett att hela stockholm e en myrstack
ibland jag simmar bland koraller
håller lyckan konstant
men ibland jag faller för jag klättrat för brant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0