ORKLÖS

Egentligen så borde jag plugga matte, egntligen borde jag träna, egentligen borde jag göra något vettigare. Jag orkar inte matte har aldrig förstått matte för jag tycker inte det är vidare nödvändigt att använda pq formen i vardagslivet.
Jag har tappat lusten till absolut allt och jag får bara mer och mer panik, för jag vill inte vara så gammal som jag är, JAAG AVUNDAS DE SOM FORTFANDE ÄR 17 FÖr JAG VILL INTE VARA 18. Jag vill vara liten.

Hata.

Snart är det höstlov och nästan alla jag känner, iallefall de närmaste åker utomlands. Vad ska jag göra hemma? 
Kankse åka till landet och sen ska jag ha prövning i matte b, åka på spa på fredag och bara ta det lungt.


Jag skulle vilja åka till thailand nu och inte komma hem på flera månader. JAG HAR INGEN ORK TILL SKOLAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0