mörker

Nej, det är inte jätte fint att finnas ibland. Ibland så händer det att känslor bara väller upp och de senaste 2 veckorna har jag haft så otroligt mycket känslor att jag inte änns vill tänka. Jag har sån ångset för allt så det finns inte. Jag känner mig så svag som individ och det känns som jag är hjälplös. Ingenting hjälper och jag är så skoltrött. motivationen ligger just nu nere på noll. nollnollnoll. Det finns inget som kan få mig att må så dåligt som stress och tankar. Alla dessa tankar. Även fast mottot: Don't worry be happy, borde vara allas motto. Ja menar det hände att saker inte aöös blir som man tänkt sig men på ett eller annat sätt så löser sig oftast de där småsakerna sig. Men de stora stanna kvar så länge. De stannar kvar där och bara blir mörkare och mörkar och nu börjare det också bli mörkare. Runt höst och vinter, Jag hatar mörker. Jag hatar mörker överhuvud taget. Jag vill ha det ljust dygnet runt. Jag är otroligt mörkrädd. Jag hatar att ha mörkt inom mig och utomhus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0