matte b, ångest och skit

Ja, kanske är matte b än av de svåraste kurserna för oss sammare iallefall enligt mig. Matte B får mig att tappa lusten till skolan, den får mig att bli helt platt. Jag är otroligt dålig på matte men det är kul när jag kan. Pappa hjälper mig så mycket han kan men jag vill inte egentligen, men han måste för jag kan inte det själv. JAG HAR TAPPAT BORT HELA MATTEN PÅ VÄGEN. Jag hittar inte svaren det är omöjligt. Hoppas på ett G den 1 november. En dag då man tentar av och gör omprov eller helt enkelt försöker få upp ett IG till ett G.
JAG PLUGGADE LITE NU NÄR JAG KOM HEM OCH KLARADE DET HYFSAT BRA.

Nu ska jag kolla på några avsnitt av sailor moon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0