bubbla

Nu när det kändes som om det skulle blir bättre så blir det inte bättre. Bara värre. Jag kan faktiskt inte på komma på en bra förklaring. Jag sitter här och känner så jävla liten och jag har fan ingen jävla aning om hur jag ska komma ur min lilla ångestbubbla. Den cirkulerar hela tiden runt mig. Den är alltid här. Jag går i terapi jag försöker prata om mina problem, jag undviker inte alltid saker som får mig att må dåligt. Malta har varit det ända jag har tagit avstånd ifrån. Första resan utan mamma och pappa. Hur ska det gå, det funkar inte. Jag mår t.o.m. dåligt på flygplanet med dom och jag mår dåligt och vet inte riktgit varför det händer varje jävla semester, det tar ett tag för mig att vänja mig vid nya miljöer. Jag vet vem jag är! Jag skulle mått skit där nere p.g.a. att det inte alls skulle kunna funka, ångesten skulle döda mig och göra mos av mig och då skulle jag heller inte kunna åka hem. Fan vad jag hatar mig själv ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0