yiruma

Efter en trevlig helg med kompisar, grillning, kortspel, fester, fylla och bakfylla ( och även några sår på kroppen och på hakan)så känner jag mig hyffsad igen. Men jag känner mig ändå glad och nu känns det inte långt kvar. Jag älskar det fina regnet även fast folk vill ha sol så mår jag bra av regn. Lyssnar på yiruma- han spelar piano så fint och jag önskar att han kommer till sverige så att man får lyssna på honom live. Jag blir lite drömsk samtidigt som jag jag blir lite ledsen och sorgsen. Jag blir känslosam och jag blir lungn. Jag ska försöka fixa alla hans låtar till ipoden. Han är så jävla bra. Jag tycker även att yiruma är väldigt vacker.

lyssnar nu på denna:

 
Jag pluggar på och jag vill bara ha sommarlov och kunna leva livet, PÅ SOMMAREN STÅR TIDEN STIL PÅ ETT BRA SÄTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0