jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig

Du ignorer och dödar min själ
Du ignorer och dödar min själ
Jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig
Du trampade på mitt hjärta du klippte i mina ådror
Du bankade min hjärna och slet den itu
Jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig
Jag slog diig med näven så att blodet rann
Jag bröt dit näsben och spakade dig mellan bena
Jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig
Driver mig till vansinne varje dag och natt
Plågar mina känlor tills de spricker
Jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig
hånler och flinar det fulaste du kan
Jag önskar att jag kunnde krama ihjäl dig till en liten boll och kasta dig
Jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig
Du hotar jag hotar, du slår jag slår
Du är på din vakt och jag på min
Jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig
Min värsta fiende skulle jag kunna döda
min värsta fiende är du
Jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig
Dödad dödad dödad
Levande levande levande
Jag sticker kniven i dig du skjuter
Jag skjuter och du dör
För jag hatar dig jag hatar dig jag hatar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0