BARN

Någonting som är så himmla kul med mig ör att jag kan verkligen snöa in på saker. Jag har nu förtiden börjat kolla väldigt mycket på barnfilm och sånt som är nostalgi för mig. Jag vet att det det inte är bra att kolla för mycket tillbaka i tiden och så. Att man ska leva i nue och för framtiden och jag förstår mig ibland inte på det. Lite nostalgi är aldrig fel. Jag känner ibland att jag lär mig så mycket mer av barn och små än vad jag gör av vuxna och folk i min egen ålder.

Hallå i vissa situationer så tror jag t.o.m. att små barn är smartare än de vuxna, ibland så känns det som om vuxna glömmer bort hur svårt det kan vara att vara tonåring och hur svårt det kan vara i vissa situtioner och att barn faktiskt är barn och ska få vara det. Vi blir lite mer logiska och vi blir mer framåt vi får mer erfarenhet men ändå så glömmer vi bort flera saker som är viktiga sen när man var liten. Att få ta det lungt och att få göra det vi gillar mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0