vem är jag ?

Jag har alltid varit rädd för saker som jag inte förstår mig på, saker som inte går att förutspå. Jag vill bara uttrycka mina känslor med min kropp och min hjärna, jag vill bara flyga runt och vara glad. Hitta det rätta i mig. Men vem är jag egentligen? Jag vet inte det. Jag respekterar inte mig själv för fem öre och jag bryr mig inte om något. Jag vill inte tänka på framtiden men jag är rädd för att få veta sanningen. Jag har alltid tänkt ont om den och snart så känns det som om jag dör. Något ont kommer att hända och jag kommer ligga där död.


Jag gick med i facebook gruppen " Jag undrar vem det är som skulle gråta om jag dog"
Varför? För att jag vet det men ändå så skulle jag bara vilja dö för en stund och sedan komma tillbaka. Att någon skulle döda mig en stund att någon skulle slå mig hårt och försöka göra så att jag skulle förstå. Vad är livet. Vad är det som ska vara livet. Jag hatar det, varför ska man komma fram till saker som man inte änns vet någonting om. Jag har allt i mitt bagage men jag vet inte hur jag ska använda det. Jag klarar mig inte ut ur detta. Jag vill bara leva. För allt inom mig håller på att dö ut snart och allt känns mycket hopplöst.



Kommentarer
Postat av: Anjani

JAG SKULLE GRÅTA OM DU DOG!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-18 @ 13:09:51
Postat av: felicia

Jag skulle gråta om du dog!!!!! <3

2010-03-18 @ 17:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0