solig fredag



Det är sol idag och jag och mamma och pappa ska åka till blidö. Vi är borta tills imorgon. Ella liggar och sover i soffan, hon sover jämnt (dalmatinerhunden min lillasyrra är vakt till). Lillen är så gullig och snäll. Igår var vi ute och då träffade vi även våran granne med en 6 månaders langotto. Ella och Lycke lekte hela tiden och Ella somnade bums i soffan när vi kom hem.
Hon är så himmla skitso. Först när man kommer nära min lillasyrra som morrar hon och skäller men samtidigt så går hon mot mig och vifftar på svansen och ställer sig jätte nära mig så att jag kan klappa henne. Ibland så vifftar svansen så mycket för att hon är så glad. Hon är så gullig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0