oro

Förlåt för att jag är uppe. Men jag kan inte sova. Varför tvingar jag ibland fram ångesten. Varför gör jag så att jag ska bli ångerfull och orolig för.

Varför kommer all oro på kvällen när jag ska sova
Varför lägger jag mig inte i tid som jag lova
Jag mår bara dåligt av att vara uppe till två
Jag skulle må bättre av att lägga mig i sängen då
Hur kan jag konsentrera mig på allt det andra som händer
När mina starkaste känslor aldrig går över och vänder
Jag ska leva med min oro som en kompis breve
Att kompisen ska bort men den är bra att ha får du se
Jag känner mig så fängslad i min egen kropp
Jag känner mig så ledsen och jag vill bara bort
Jag lägger mig bara ner på marken och gråter
Kommer jag att klara mig själv komma tillbaka åter
allt kan gå i bergochdahlbana i mitt liv
Nu är det dags för mig att ta stora kliv
Ja har tagit tag i saken nu och allting blir okej
Jag kan äntligen känna mig som en glad tjej
Hoppas allt är över snart och jag kan bli en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0