oh happy day

Melodifestivalen igår var bra. Jag tyckte att alla killar var värdiga vinnare. Medans tjejerna var sämre. Anna var den ända av dom som var bra. Det såg inte ut som om salem hade förväntat sig att komma två. Jag gillar verkligen salem och darin men tyväär så vann inte de bidragen. Jag tyckte faktiskt att man boy var riktigt dålig live. Han kan verkligen inte sjunga. Visst är han snygg och han dansar bra men en röst har han verkligen inte. Det var lite roloigt när björn kom in och spelade på pianot i salems uppträdande. Så söt. Såg föresten en intervjuv på tv4 med salem och nasim al fakir. Jag skulle verkligen villja träffa hela familjen alla verkar så trevliga.

Jag skulle ha gått och tränat med fella idag men hon sov för lite i natt så honm kunnde inte. Jag har inget planerat idag förutom att jag kanske ska skypa med Louise idag. Men hon har inte svarat. Så jag vet inte.

Ska nog kolla på the hurt locker idag. Laddade ner den för några dagar sen hehe.

Borde plugga men jag har ingen ork. Bara massa ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0