natten

Jag är så trött så att jag svimmar. Somnade vid 5 i morse och jag kännde verkligen inge känsla när man kollar på galan på datorn det är så mycket mysigare attsitta uppe i soffan och titta. Men vi har ingen kanal 9 så då blir det lite svårt. Men jag satt och kollade i många timmar och jag fick nästan panik för att inga jävla live sändningar funkade och tillsist hittade jag en sajt där det fanns det en kanal som visade galan och hela cermonin. Jag blev så glad att jag började gråta. haha jag var så trött och egentligen höll jag på att ge upp hoppet för galan men sen funkade sidan p.g.a. att en tjej på twitter tipsade om denna sajt. Kommer inte ihåg vad den heter nu men där kan man se alla kanaler typ. Helt galet. Jag s¨g lite prisutdelningar och  sedan slumrade jag lite i reklamen. Jag orkade inte kolla klart för jag typ svimmade av trötthet. Det funkade inte längre lksom. Den var fin och rolig och många bra priser och många värdiga vinnare vann. Jag blev lite nöjd men eftersom jag var halft drogad av mig själv av trötthet så fattade jag knappt vad galan var för nått. Jag borde ha köpt kilovis med koffeintabletter. MEN MEN  ser dsammandragnigen på svt på tisdag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0