LUNGN DAG

Jag har denna dag varit på stan och köpt 5 tröjor och ett linne + smink. Jag är nöjd eftersom shopping inte är mitt bästa inntresse. Jag var med anjani tidigt på stan eftersom hon skulle hem sen och kolla på tv i 5 timmar och jag var pisstrött så jag gick hem och sOv i 4 timmar. JAG VAR ÄVEN MÄTT EFTER 2 CHEESBURGARE OCH EN PAJ+ COLA


Ikväll blir det oskarsgalan på abc.com. Jag hatar att det ska vara på 9 vilken kanal är det egentligen. Jävla skitkanal. Hoppas rätt personervinner och filmer som är bra. Fail på mig som inte har sett alla. Fy på mig ett stort FY.

BTW KRISTINA JAG HAR SKICKAT BILDER TILL DIG SÅ NU KAN DU FIXA MED MIG BLOGG :D

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Du vet väl om att man inte ska äta grapefrukt om man tar mediciner för det är otroligt farligt, man kan alltså dö. Om du inte visste det, in på min blogg och läs inlägget om det ;)



Här är direkt länken till inlägget: http://ferhat.blogg.se/2010/march/grapefrukt-paverkar-lakemedels-effekten.html

2010-03-07 @ 20:52:04
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0