Kuksugardag

Varför? Jah skulle på ole dancing men bussarna strulade och nu så har jag jätte dåligt samvete för att hon fick stå och vänta i onödan. Fan. Jag hade håltimmar hela dagen och när jag skulle öve min dans med några så kom de inte. Förutom gaithrie och alexandra då.Men jag blir så jäkla sur. Jag har verkligen haft halva lektioner och långa skithåltimmar som bara blir jätte tråkiga i längden. De är långa nog att gå till fältan men det är onödigt korta för att åka hem. Allting var så jobbigt idag och jag hatade denna dagen. Långa och skit tråkiga. Fick också IG på italienska provet och jag hatar tina fittan gympafröken som har för många elever att ha reda på.Hon tycker jag blivit lat. Nehe det säger du inte? Jo okej lite. men ärligt talat så försöker jag och alla är faktiskt inte lit idrottare och framför allt inte jag...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0