katastrof

Jag borde inte ha kollat på filmen world trade center. Kan inte sova nu. Tänk om mitt hus rasar. Fy fan vad hemskt. Jag har verkligen tänk på allt sånt här så mycket den senaste tiden och det går bara inte att få ut ur hjärnan. Någonting kommer att hända det känns som det och jag kan liksom inte stoppa det. Jag hatar det och jag mår bara dåligt av det. JAG TÄNKER PÅ VÄRLDSKATASTROFER HELA TIDEN. Jag kan få rå ångest när jag sitter hemme för helt plötsligt slår det mig att nu helt plötsligt kanske det kommer en jätte tsunami genom mitt fönster eller en jätte jordbävning eller något annat hemskt. Jag vet inte vad jag ska tro längre. Hjärnan spelar mig kanske ett spratt men ibland blir allt så verkligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0