filosoferar

Jag var på stan lite idag köpte inget jag bara var där för jag hade inget att göra, var med mamma och pappa oc lillasyster. Fikade för 90 sänn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! herre jesus var dyrt det var

Jag kan inte sluta tänka på att salem är så söt. Han var så snygg igår. Jag älskar hans hår <3

Jag vill skriva en bok men det går inte så bra. Jag vill skriva en tjock bok och bli känd. Eller en meninsfull bok. Jag vill gå ut gymnasiet och skriva en bok och gå kurser i filmvetenskap och teater. Jag vet vad jag vill göra men jag vet hur svårt det är att bli något. Jag vill vara stolt över det jag gjort när jag dör. Jag vill känna att livet var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0