centralbadet

Visst är det härligt att få sitta där på centralbadet och få massage och få sitta i bastun och bara luckra upp porerna. Få simma några hundra meter i basängen och äta god mat på resturangen brevid. Mamma tycker att vi borde göra detta oftare för att man mår bra av det. Jag kände mig lite död efteråt men det är inte så konstigt när man zombat ner sig på centralbadet. Men det finns inget som jag saknar mer än Thailand. Jag vill dit. Jag blev så sugen på att kunna gå ner på standen och bada och dricka en kall cola. Efter massagen. Men ddet är ju kul att bara gå till centralbadet mitt i veckan och ganska tidigt. Det är ganska lungt och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0