18 skoldagar kvar till påsklovet

Imorgon ska jag gå till passmyndigheterna och fixa nytt pass för det tar typ sjukt lång tid att f passen. Jag måste se lite bra ut. Man kan ju inte se helt konstig ut heller. Sen på onsdag ska jag gå på medelpass på friskis och svettis med fell och på torsdag kommer helvetesdagen men den är ändå kul. Torsdag: skola, fotdocktor, vänta en timme sen psykologen och en timme senare ska jag rusa till sången. Herre min gud vad jag kommer vara trött. Jag fyller år om 12 dagar och jag håller på att dö. Undrar om mitt liv kommer förändras och typ bli värsta fänsy. Kanske vem vet?

Jag vill bara skita i skolan just nu för jag typ dör-.-

Kommentarer
Postat av: Anjani

Öh, det tar typ en vecka att få pass, inte så lång tid?

2010-03-09 @ 15:21:53
Postat av: felicia

Nej det gör det inte säger pappa men jag vet inte jag kanske dfår en resa i födelsedagspresent eller nått som man behöver det till eller whatevah men det tar typ tid och vi vill inte vara ute i sista sekunden som ganska många är så thats why

2010-03-09 @ 15:26:49
Postat av: Anjani

Det tog typ fem dagar för mig att få mitt pass, gjorde det för några månader sedan..

2010-03-11 @ 13:19:51
Postat av: Anonym

Mamma och pappa tyckte att det var bra eftersom det tar mer än en vecka ju närmre loven kmommer och då ville de ha det så att vi inte stog där i sista minuten. Men du gjordde säkert ditt pass innan det stora loven thats why. Om vi gör de nu så får vi de om en vecka medans innan sommarlovet kanske man får det efter en månad. I don't know.

2010-03-11 @ 14:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0