TREVLIGT

Vilken jävla trevlig helg. Det var väldigt trevligt. Underbart kul. Att få vara med louise igen är också så otroligt kul och härligt. Sovtiderna gick däremot åt helvete i lördags kom vi hem 5.oo och typ somnade och vaknade klockan... 15.oo. Igår eller jag menar idag så gick vi och la oss ingen tid alls. Eller louise kompis kom över Simon och han var där till 7.oo. Det var trevligt. Men sen så gick jag och louise på en lång promenad i 2 timmar och sen så kom vi hem. Jag åt och sedan däckade vi i soffan. Louise t'nkte att vi skulle gå och lägga oss ändå så att inte vi typ dödart ännu en dag. Lättare sakt en gjort vi orkade inte gå upp den tiden vi skulle så vi låg i sängen till 17.oo. Jag är så trött så jag dör. Ska kolla klart på glee men sen ska jag sova


GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0