ta det lilla lungna

Eftersom jag är fysiiskt trött av förkylningen så kändes det bäst att bara åka hem efter skolan och dricka lite päron cider med en HÄNT BILD. Efter det så kollade jag på rädda willy 2 som jag köpt tidigare idag. Jag tyckte att den var så bra när jag var mindre och jag hade inte sett den på hur länge som helst. Jag gillar den fortfarande. Jag älskar att ica affärerna säljer filmer för 50 spänn. Okej det finns oftast inte mycket att se men ibland så blir man ju helt galen. Film till biligt pris är min melodi.

Nu tänkte jag dricka lite te och äta halstabletter. Mitt bästa tips om du blir sjuk är att stanna hemma men just nu går det inte eftersom man måste stanna i skolan och veta betygen.

20 minuter innan maten var klar idag drömde jag mig bort och väcktes av att mamma kom hem. Gud vad jag är trött hela tiden. Men jag ha börjat ta lite lungnade som är helt ofarligt och gjort av örter. Lucktar as, men hjälper en att sova bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0