SOMMARLOV

Idag var det sommar avslutning. Jag var på min lillasysters avslutning först som var så mycket bättre än min. Hon sjöng "Himmlen är oskyldigt blå" med sin kompis och jag var nära till gråt. Jag fick höra många bra framträdanden och i slutet så kom min  lillasysters kompis upp och han sjöng Anthem från musikalen chess. Han var helt jävla trippelawesome. Jag blev helt varm. Min lillasyster säger att när han sjunger så tycker hon att det är så bra att hon får lågt blodtyck. Min avslutning var ganska tråkig men det var några enstaka bra uppträdande. Rektorn sjöng lite fint till oss och man blir otroligt glad över att han anstränger sig så mycket. Eb tjeje sjöng så falskt att jag nästan ville typ springa därifrån. Efteråt så fikade jag med mamma och pappa på tösse och jag gick även och köpte flytväst.


Imorgon ska jag åka till korsö. Båten går klockan 8.30 och tar 2.5 timme. WOHO.

Jag kollade på matchen idag iallefall halva. Sydafrika- Mexico. Jag älskar fotboll på sommaren. Jag bara älskar att se alla dessa otroligt snygga mål, snygga spelare och hela stämningen- Synd bara att vi Svenska har blivit så dåliga. Vi kom inte äns med i melodifestivalen. We suck. Iallefall detta år.

Jag ska äta pizza idag (IGEN, jag äter pizza alldeles för ofta men orka bry sig egentligen.)Ta det lungt och bara liksom glida lite snyggt.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0