på mina rosa moln

Jag drömde att jag hade fest hemma inatt med okända och kända människor, alla var fulla och jag var full i omgångar. Varje gång jag gick i genom min lägenhet så blev den annorlunda och alla min kompisar som var där var över sexuella. ALLA hånglade med alla och några låg med varandra. Sammtidigt skulle vi som var på festen hjälpa min mamma med ett dansprojekt med småbarn. Jag gick upp en gång och sedan somnade jag i en soffa med 3 andra killar. Många av killarna som var där, var påhittade av de böcker jag läser förtillfället(i verkligheten), Såsom jag har föreställt dom. Drömde även om killen i RÄDDA WILLY. Vi som var på festen skulle även hjälpa idrottsfröken tina med våra projekt. En tjeje i min klass och jag gjorde ett felsteg och dubblade hela projektet till två och sen så fick vi dubbelt så mycket pengar för det. Tyvär å kom tina med en utskällning och flera olika sätt att gå till väga så att vi inte hamnade i fängelse fär vårat fel. Brottet vi gjort hete "SNABBA CASH". Vi åkte hem med en bil med massa bloggare och vi spydde mycket.

Undertiden stog jag även med Gaithri på skolgården, hon var ledsen för att hon hade bråkat med mamssa kompisar. Hon blev däremot gladare när jag bjöd med henne på fest. Jag träffade mina kusiner och vi lekte lite tillsammans i min skola och gick runt och pratade.

Islutet var jag så full att en av mina lillasysters kompisar lurade i mig att det var jul. Jag tyckte det var kul och han fick bära ut mig till hallen för att jag skulle säga hejdå till honom. Han skrattade så mycket att jafg nästan blev generad. under vägen jag blev bärd så försökte ja kyssa många av min lillasysters kompisar i farten vilket jag såklart misslyckades med.

Jag vaknade med ångest och tänkte; FAN FAN FAN VAD PINSAMT men lungna ner dig, det var bara en dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0