ledig, tror jag....

Ibland så blir jag så förvirrad. Är man ledig eller inte, ska man ha skola dagen efter eller inte? Vad händer, vad ska man göra? Jag gör ingenting i skolan och om vi är tillräckligt stökiga så får vi ändå gå tidigare. Hälften av alla lektioner är inställda och vissa av dom har bara några. Hur ska man veta om läraren säger en sak ena dagen och en annan andra dagen och vad ska man egentligen göra om någon säger att vi har lektion men läraren inte sakt nått. Vilket dilemma!

Jag går iallefall inte till skolan idag! Det finns inget att göra där iallefall, imorgon är det utspring och vi slytar halv elva. Jag bryr mig inte så mycket eftersom vi skulle ha slutat den tiden ändå.

I helgen ska jag picknika med kristina och vi ska även gå på stan. Jag ska även läsa ut min bok"den ofrivillige fundamentalisten " eller något i den stilen. Har läst 2 kapitel och den är verkligen jobbig att läsa. Det är bara som en stor monolog av det hela. Herre min gud hur ska detta sluta



11 juni: sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0