snabba cash är en film jag starkt rekommenderar för alla i hela världen

 Denna scen är så verklig att det gör ont i en själv när han slår killens huvud i pissoaren. Blodet sprutar och knaket hörs när han arm dras från skellettet, bruten i mitten.

Denna man är sjukt jävla vacker och snygg. Ypperlig skådis och hans scener är nästan de bästa. Cool som få.

 Denna heting gjorde rolen som JW jävligt bra och som förut i andra filmer så är skådespeleriet riktigt bra. Han får en att verkligen känna en känsla som man ska ha. Han spelar brittig kille sammtidigt som en knarklangare och fy fan vad delad han spelar. Känns nästan som om han inte riktigt har någon. Han får en iallefall att känna att man bara vill göra exakt det han gör på filmduken . När han skriker vill jag skrika när han gråter vill jag gråta och när han grips av panik så vill jag vara där med honom och jag grips av paniken lika fort.



Filmen ägde och jag kan inte säga något annat. En film som verkligen var värd att vänta på och en film som verkligen ska få flera tusen guldbaggar. Vilken jävla rulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0