se, röra,störa, slå och stå emot

Se men inte röra
Synas med inte störa

Teateruppspelet idag på teaterhögskolan var vackert, konstigt, fult,fint,hitler,hat och helt jävla underbart. Jag skrattade, blev alvarlig, arg,ledsen,endorfinfillan och helt uppspelt. Jag ville stå där på scenen och mimteatra där också jag vill vara där. På scenen. Jag vill skrika, skratta, slå, prata, gråta, bli stum och bara vara.

Teatern var att man skulle stå emot, grupptryck, slagsmål, att man skulle vara sig själv, att man ska bygga upp något och slå tillbaka. De hade gjort det roligt. De hade gjort det fint. Några opera sångare var där och mimade samtidigt som de sjöng opera. Vackra toner och speciellt killens röst. De var så fint sammspelt och ibland så blev allt bara allt jävligt konstigt. Varje gång någon la sig ner och sedan slog någon på den så sa dom :TACK

Jag kan bara bli glad och tänkade efter en s¨dan pjäs jag blir alltid endorfinerad och fränkt i fantasi och tanankar. Jag blir inte gladare.

Jag är mer taggad än någonsin och jag vill och jag saknar. Jag vill söka in på Teaterhögskolan och jag vill stå på toppen jag vill jobba med film och teater, Analysera, skriva, prata och bara va teater och film

Jag skiter i grupparbeten och skit i skolan för mig är psyket och att man ska må bra så mycket mer viktigt en att  plugga ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0