helgen

Hejsan hoppan!

Vad har "alla" mina bloggl'sare gjort idag och i helge. Jag ska resumera min fina helg.

Fredag: Skola-.-. Gick hem och satte min framför datan och rensa lite blogginlägg sen så ringde jag Anjani och vi pratade lite. Sen så kom hon hem til mig och Gaithri var också med ett tag. Sen åkte jag och Anjani och Kristina och kollade på Har du hört rycktet om morgans. Den ägde. Huge Grant är så snygg ^^. Åt middag med familjen och sedan så kom Gaithri över och vi såg på Let's Dance och lite av morden i midsommer. Min bästa deckare. Gick och la mig vid 12

Lördag: Vaknade vid 14.oo och gick upp för att äta lite frukost med lillasyrran och hennes kompis. Sedan kolladee jag lite på datorn och sen gick jag ut. När jag kom hem så byte jag om till lite finare kläder eftersom vi skulle bort på kvällen sen. Kollade klart på Kaspar i Nudådalen sammtidigt som jag klädde mig och jag både grät och skrattade till pogramet. Åkte sedan för att träffa alla släcktingar på Farfars födelsedagskalas. Kul var det men vi stannade inte sålänge typ till 11 eller nått. Åkte hem och jag satt mig vid datorn igen. Kollade på reprisen av robinson och kollade runt på nätet tills klockan blev 04.00.

Söndag/ idag: Vaknade 14.00. Gick och tog en dusch åt frukost framför en dokumentär och en kille som ville bli en tjeje och sedan blev det i slutet ,på tv4. Gick en promenad och hämtade ut BILJETTERNA TILL SNABBA CASH SOM JAG OCH NÅGRA TILL SKA GÅ PÅ. TAGGA PÅ TAGGA PÅ. Kollade sedan på Sweeny Todd filmen och kollade lite till på datan. Åt en god måltid bestående av pyttipanna med ett lössteckt ägg. Nu ska jag snart göra klart min Italienska skit men jag har fasit så det går fort. XD Kollar pckså sedan på Damernas Dektektivbyrå som är min favorit serie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0