drömmarna på natten

Jag måste säga att jag drömmer otroligt mycket på kvällarna. Ibland så kan hela drömmen påverka en mentalt i flera dagar. Jag känner att jag verkligen har ett kul liv i mina drömmar, okej inte i mardrömmarna men ni fattar vad jag menar. Jag känner verkligen att jag har gjort så mycket mer i drömmarna än i verkligheten. Ibland så drömmer jag så härliga drömmar att jag bara vill stanna där förevigt. Men sen när vekligheten kommer så känns allt mycket svårare. Det går inte lika bra i verkligheten som i drömmarna. Det är ju lite tragiskt. Jag kan verkligen drömma de mest konstigaste drömmarna på det mest konstigaste platserna och ibland så kommer jag till och med till platser jag drömt i drömmen i verkligheten. Att jag helt plötsligt kan tänka, men vänta nu här. Här har ju jag varit men inte på riktgit utan bara i drömmen. Men nu helt plötsligt är det på riktgit, då drömmer jag aldrig om den platsen mer. Drömmaar vill så mycket och jag vet att du kan påverka drömmarna. Om du t.ex. vill drömma om den snyggaste killen eller tjejen i hela världen hela dan då är det nog ganska säkert att du kommer ha henne eller honom i drömmen iallefall ett tag. Nu ska jag drömma vidare. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0