Denna sång heter - Vi glider du lider

Detta är en ny sång som jag fick inspiration till idag!

Det känns som om vi glider
Det ser ut som om du lider
[2x]
När jag säger att vi glider så menar jag inte att det är soft
Det jag menar med det är att just nu känns du jävligt långt bort
Flera  miliväg även fast du kanske står brevid mig
Jag kan prata med dig men det känns som om du inte bryr dig
Va fan är det med dig nu förtiden
Det känns som om du tar allting förgivet
Du ringer alldrig och om vi nu pratar i telefonen
Så känns det som om du tycker att jag är värsta fånen
Du har börjat unvika mig, men varför då?
Jag fattar ingenting, men det kanske ska förbli så?
[ref]
Har jag gjort något fel?
När jag inte är med dig så känner jag mig aldrig hel.
Försöker fråga dig alla mina frågor
Inga svar tillbaka men jag ser att du gömmer dina plågor.
Vad tänker du på, Vad är det som har hänt?
För jag vill hjälpa dig och jag blir glad om vinden vänt
[vers2]
Dina ögon ser så grå ut nu
Förr så var dom gröna men nu är du inte du
Varför blev allting så knäppt helt plötsligt
Ingenting att prata om och ämnet blev så känsligt
Du kollade mig som om jag skulle förståt
Men jag fattar inte vad som har hänt med dig, förlåt.förlåt.förlåt
De finns dagar då jag vill krama dig hårt och få fram varenda svar
Ställa allting till rätta  och göra allting som det var
Du har börjat unvika mig, men varför då?
Jag fattar ingenting, men det kanske ska förbli så?
[ref]
Har jag gjort något fel?
När jag inte är med dig så känner jag mig aldrig hel.
Försöker fråga dig alla mina frågor
Inga svar tillbaka men jag ser att du gömmer dina plågor.
Vad tänker du på, Vad är det som har hänt?
För jag vill hjälpa dig och jag blir glad om vinden vänt
[brygga]
Du är mitt allt. Hur kan det bli så fel ?
Jag vill bara att du ska vara du
Att du ska bli bra. Säg mig vad ?
Låt mig hjälpa
Snälla du
[slut]
Det känns som om vi glider
Det ser ut som om du lider
[2x]

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0