dagen lördag

Jag har denna dag kolla på glee på morgonen och jag grät lite denna gång igen. Vilken känslomässig bana man får när man kollar på serier.

Jag gicck klockan12.10 till Gaithri där jag hjälpte till at flytta låder, kassar och ännu mera lådor. Jag pratade lite med folket som var på plats och jag tyckte faktiskt att det var u¨ber trevligt. Vi ppackade och plockade och åt mat i mängder sen s¨åkte vi till the la lägenhet och jag dög lite mer. fy fan vad snygg den var, och den luckdade målarfärg och sågspån och så där stark. Jag älskar starka luckter som nästan är farliga. Plockade där in lådor och efter det så la vi oss på golvet. Satt och pratade med Linda och vi satt och skrattade åt allt möjligt för att vi var så trötta. Sen så kom lite godis och chips och lite indisk mat och vi blev friade från magontet vi haft. Vi åt och åt och vi hjälpte till ännu mer. Sen satt vi oss igen och pratade och sen åkte jag tunnelbana hem. Mysig dag. Nu har vi gäster och vi har även kollat robinson. Ville inte att Hans skulle vinna jag ville att Jimy skulle ha vunnit. fy fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0