some where else

Ibland så önskar jag så sjukt mycket att jag var någon annan stans i världen. Att jag hade ett helt annat liv och att jag kännde helt annorlunda. För jag vill bara följa mina drömmar och jag vill bara vara lycklig och uppskattad. Jag vill vara älskad av många och jag vill vara glad för det jag har. Men ibland så faller ingenting på plats och jag känner mig bara otillräcklig. Jag vill känna kärleken i mig och jag vill bara gå ut som en Wild and crasy PERSON. Men jag är verkligen inte det. Jag är en lungn person som helst bara vill sitta och drömma mig bort i en annan värld som är lite lättare än den jag lever i. Jag tänker för mycket. Jag drömmer för mycket. Jag tror för mycket. Jag förutspår saker hela tiden, ibland så stämer de in och ibland inte. Jag vill inte å och prata och jag vill i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0