God morgon söndag

Just nu sitter jag och kollar på OS. Jag hatar os, det förstör hela jävla tvtablån. Det borde vara olagligt att visa på 1 och 2. Kan de inte visa det på någon annan kanal. Fy fan för OS.

Igår satt jag och kollade på melodifetstivalen, corodile dundee, ghost busters2, band of brothers en liten bit och os.

Band of brothers var det hemskaste avsnittet ever. De kom till en gård. Där flera tusen "vanliga medleklass människar" var inspärrade. Det var som nazist läger. Alla var så smala och alla var skaliga. Ingen hade ätit på jätte länge och överallt så låg det högar med döda kroppar. En kille började berätta att de hade eldat upp hus där folk låg. De eldades levande och det luktade lik över hela stället.  det var så hemskt så att jag mådde illa. VILLE NÄSTAN SPY OCH JAG HÖLL PÅ ATT SVIMMA.Kunnde inte sova för en vid halv 3 :/ Trodde inte det skule vara så hemskt. Kan verkligen förstå att alla får skador för livet. Kan inte förstå att detta har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0