frosen souls

Jag kan inte rå för att hata detta jävla fucking oväder. Snö och kallt och nu har jag fått ont i huvudet för att det kyller så mycket. Dricker te i min stora sice matters kopp som är stort som ett berg och kollar på en av mina favofilmer "Det levande slottet." Jag kan inte plugga mer italienska idag. Blir bara helt trött på allt plugg och all denna kyla.

Jag taggar samtidigt till ikväll då det faktiskt är melodifestival och det ska bli jätte skoj att se för ikväll ska sötnosen DARIN vara med. Han sägs vara den bästa och han ska vinna hela skiten tror vissa. Han själv säger att han inte bryr sig så mycket utan tar det lungt. Jag hopas att hans låt är bra och att framträdandet är bra. Men det är nog inte så svårt.

Idga var jag hos sången och jag fick sjunga för fulla muggar. Det varsvårt idag men hon sa att jag behövde träna lite mer eftersom jag inte sungit på länge. Hon gav mig en läxa. Jag ska börja sjunga. Kärleken är evig men lena ph. Jag blev glad för jag älskar verkligen den låten. Den är så härlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0