darin <3

Darin gick till final. Min puls gick i 3000 när han stog där och väntade på resultatet jag dog lite när de där jävla pinupperna timotej kom först bara för att de kommer från bert kalson land jävligt dåligt var det iallefall. 

Jaja, för övrigt gillade jag den där killen som sjöng Gärdestadlåten. Hur kan man tro på kärlek eller vad den nu hette. Jag tror vi gick på samma teater när vi var små hehe. Jag gillar även alcazar och det där rockbandet var riktigt jävla awesome.

Jag tyckte att detta var ett bra startfällt men va fan hade elin lanto för låt egentligen." Doktor, please give me my medicine. " Jag tyckte inte den var bra alltså, fy fan.

Darin har gått till final, heja heja.Om inte han går vidare till europa och norge då tycker jag att salem al fakir är en värdig vinnare. Men det kommer bli svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0