Carolina Gynning

Hon tar äntligen över förkväll för att den där elisabeth är typ ledig. Men tänk om Elisabeth redan är tillbaka har inte riktigt koll. Jag kollar nu på förkväll. HON ÄR DÄR, KOLLA HON ÄR DÄR I RUTAN. WOHO. Läser nu nämligen hennes andra självbiografi. Egowoman. SNÄLLA MIN GUD VAD JAG ADORE HER. Hon är så härlig. Jag älskar hennes inställning till SEX. Jag gillar att hon uppmuntrar alla hennes läsare till sex och att det är kul. Känner mig så himmla bra när jag läser hennes bok. Jag mår bra av henne för i henns bok så visar hon verkligen vem hon är. Hon skäms inte. Hon är inte plast, hon är inte korkad. Hon är verkligen en så smart person, hon har så bra tankar och det är galet kul att höra hur hon är. Hon är så härligt galen, wild and crazy. Läs alla hennes böcker eller de två som har skrivit. Ego girl och ego women.

Många gånger har hon hamnat fel i livet, men vem gör inte det. Jag berättar nu inte så mycket mer. Läs boken och du får en anna bild av henne. Gillar verkligen henne. Hon är så jävla rolig person. En sån som får lite fart på vardagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0