blä för ny vecka

Igår skypade jag med Louise det var väldigt kul. Jag tyckte verkligen att det var uppfriskande. Man förstär verkligen hur mycket man saknar då. Saknar dig så mycket. <3

Igår var jag annars i täbycentrum med krisse och jag köpte ett par jeans med hål i och sedan gick vi och fikade. Jag tog en chailatte<3 och sen så delade vi på en ciabatta med köttfärs. köpte sedan en smothiesom var välldigt mättande.

Annars så var morgonen hemsk. eftersom mamma och papa skälde ut mig som bara den, bara för att jag inte gick upp i tid men jag hann ändå. Jag hatar verkligen morgonen. Jag tycker de borde vara straff på de skolor som börjar åtta på morgonen. Jag funkar inte direkt på morgonen.

Italienska prov om en vecka och jag vill bara strypa mig själv. Marta är en jävla fitta som borde dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0