Be prepearde for horror

Tanken på att jag inte har skola imorgon värmer i kroppen varje gång jag tänker på det. Jag mår så himmla bra av att bara inte göra någonting. Jag och fella ska träffas ikväll och jag ska sova hos henne. Vi ska kolla pp skräckfilm och äta middag. Det är något vi gör ofta när vi ses. Vi har scräckfilmskväll. Men det är ju väldigt mysigt att ha det och att bryta traditionen är det ingen fråga om. Sräckfilmerna vi ska se ska vi hyra på hemmakväll och jag tror vi ska ta något som inte är för läskigt. Eftersom vi förra gången såg blare witch projekt. Vi var typ jätte skakade efter filmen och vi var verkligen jätte rädda så troligtvis så ska vi hyra någon läskig i mellan grad. Jag är sugen på en high school skräckis. En sån med snygga killar och dumma tjejer i. Eller någon skogssräckis kanske. En sån där med äckliga små männsikor eller bara en vanlig psykbrytsskräckis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0