tom

Efter 2 dagar i skolan så känner jag mig ganska tom. Vad finns det egentligen att säga. Det går liksom lite upp och ner. Jag känner ingen motivation och jag känner ingen känsla för att göra något. Jag är däremot glad att jag inte har lika långa dagar och att det troligtvis kommer att bli lite lungnare i år får vi hoppas. Men skolan i sig är väll inget direkt "HURRA".

Satt idag vid maten och då kom det en tjej f¨rån förra trean och satte sig och den nya tjejen i klassen. AGNES OCH LINNEA. Linnea utropade när hon såg mig. Nemen det är ju du som spelade den där killen som rapade i pjäsen mean girls du var verkligen jätte snygg som kille. Du var verkligen jätte bra.
Jag blev otroligt glad och snart var vi inne i ett samtal med de andra också. Det var trevligt att prata med några som man inte riktigt hade n¨gon anning om vilka de var.

Teatern idag var ganska grundlig och jag kände att de iallefall var en början på en bra och rolig kurs. Men eftersom det var första dan så gjorde vi inget som var sådär jätte stort. Vilket också var ganska skönt. En mjukstart helt enkelt.

Just nu ska jag bara ta det lungt och börja fundera på bilens historia. Vi ska ha det som läxa i kulturhistoria.
Ikväll blir det fångarna på fortet igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0