Sjuk

Ja vad kan man säga. Har kollat på hemliga prinsar som slutade sitt sista avsnitt riktigt dåligt. satt och snörvlade över en kopp varmt citronvatten och en påse godis från igår och kände mig allmänt otillräcklig när jag såg kärlek splitras i stycken. Att vara prins kan inte vara lätt. REGLER REGLER REGLER.

Jag är sjuk, förkyld, ont i halsen, ont i huvudet, ont i öronen och jävligt konstig kroppstemp. Jag vet inte om jag är varm eller kall.

Jag ska ändå gå på den rolige tillställningen i morgon på lava om dans med dans och massa andra saker som kommer i veckan. Två documentärer om dans ska visas och jag tror att det kommer bli trevligt, men innan vi ska till lava så ska vi ta en fika på cafe 60.

Jag var hos mormor och morfar idag för morfar har fyllt år. Morfar är trött från alla dessa operationer han gått igenom och jag ser bara en tom blick. Ärligt talat så vill han nog inte riktgit vara med längre. Han blir frustrerad och jag förstår honom. tänk att inte kunna prata klart och rent och inte kunna alla ord. Att vara tvungen att nästan bäras vart en han går. Han är trött och blek och smal. Han pratar inte längre och han är inte samma gammla morfar som han var före stroken för ett år sen. Samma dag då michel jackson dog såg jag min morfar bäras ut på bår.

Jag får hoppas på bättre tider för morfar!

Kommentarer
Postat av: Anjani

Finns inte så mycket mer att säga än <3

2010-08-22 @ 17:49:30
Postat av: Felicia

<3

2010-08-22 @ 22:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0