Här kommer alla känslorna på en och samma gång

Jag vet inte riktgit om klubbandet är min grej jag kom percis hem från en club på kunsholmen, viperroom. Jag känner basen i mig och lite av alcoholen. Vi satt i sofforna och dansade lite på dansgolvet. Men jag fick en konstig känsla i magen och i huvet och ärligt talat så fick jag ångest. Den bubblade upp som om jag skulle spy. Jag blev över hettad av hettan och musiken, blickande lampor, människorna och att jag helt enkelt inte hade något humör. Visst har det varit kul på ett sätt och jag har fått lite mer erfarenhet än vad jag hade tidigare. Kankse var det bara klubben som var fel eller att jag helt enkelt inte var heltaggad.


Problemet med mig är att jag tänker och vill att folk ska komma fram till mig och snacka och att folk ska dansa med mig men när jag väl står där i situationen så blir jag helt förvirrad och ångesten bara väller upp. Jag vill bli av med den och jag vill bara ha bort allt! Allt blir mycket roligare och lättare då. Det såklart att lite ångest och stress har ju alla men min ångest går ju över gränsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0