vilken blandning

Jag var i riksdagen idag och där flög rainfeldt förbi haHA, vi såg en liten glimt av honom och det vara ju lite spännande.

Har hittat 3 böcker: höst offer av mons kalentoft, triller och vårlik av mons kalentoft thriller. Sen john ajvide lindquvists nya ,lilla stjärnan, skräck

Jag har varit på teaterhögskolan och sett en pjäs av sista års eleverna. Den var bra. Handlade om melankoliska männsikor. Jag önskade att jag slutade där upp. Att jag fick så där någon dag. Hoppas det

Idag tänkt jag på hur östra real är. En jävla massa grupper överallt och jag passar inte in. ingenstans. När jag inte har mina kompisar med mig så känner jag mig inte östra realig. Lite sant har ju kungsholmen om östras elever. Det är lite insest nästan. Inte på det sättet men att just många rika adels familjer är lite insest långt bak i tiden. På något sätt så känner alla alla . Men den teorin spelar ingen roll för mig för jag känner mig ändå udda och väldigt fel när jag går i östa. Jag känner mig som den ensamaste lilla flickan som ingen vet om.

"Det ärväll inte så svårt gå fram och prata med dom"

Jag försökr ibland men det slutar alltid med att jag går därifrån för att bristen på att säga någonting inntresant blir för låg.

Nu ska jag kolla på tila teqila. Det gör mig på bättre humör.









btw. Allt känns förändrat, det är  något som är så konstigt ibladn känns verkligen livet helt konstigt. Jag vet inte vad det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0