Ledig

Denna dag blev det fel med sångpedagogen och vi gick om vanrandra så därför så gjorde jag detta istället. Jag

- kollade på Paranoid Park (Natta har haft den och jag kände för att kolla på den. Mums på den filmen)
- kollat på föräldrafällan
- kollat på get a clue (lindsay lohan i huvudrollen)
- kollat på dawn of the dead ( zombie movie)
- lånat 4 böcker om skräck på biblioteket och reserverat en som kommer om en vecka
- skrivit klart min soms uppsatts om varför vi kallar tjejer för slampor
- Pratat men Anjani i tele i 1 timme. Vi ska gå scenisk gestaltning A tsm, det ska bli awesome dude
- Varit halft hundvakt och träffat min granne över gården. Han är 10 år så han fick inte vara ensam när föräldrarna var borta
- ätit frukost, lunch och middag och alla tre rätterna var super mega ohälsosamma, men har kompenserat med en apelsin . Känn på den du!
- Sjungit högt för mig själv bara för att jag varit ledig och ensam hela dagen
- sovit länge
- pratat med folk på fejan och även varit ute på andra websidor
- checkat kissies blogg typ 3 gånger och kollat andra fina bloggar.
- TagIt hand om mitt utseende med lite olika krämer och sminkat mig JAG HAR EN HEMLIS *SHHHHH*
- Gått promenad ute i det fina vädret, man måste det när det är sol och varmt det är en plikt.

Ja, det var väll typ allt om man inte räknar de alldagliga sakerna som att borsta tänderna och klä på mig och gå på to för det gör ju varenda människa en då varje dag typ.

Nu tror jag jag ska gå och kolla lite på true blood för jag somnade på slutet, jag var nog döts trött för hur kan man missa något som är så spännande :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0