känslor

Jag försöker förstå om folk verkligen kan fejka sina känslor. Ibland undrar jag om en gapskratt verkligen kan låta onormalt om hon/han verkligen sitter där och gapskrattar, man ser ju vilket skratt som är fejk eller inte, om man inte är en sjukt bra skådis. Om någon gråter, så kan det vara fejk men ibland så ser man att gråten är på riktgit och du ser oftast om personen är ledsen eller bara fejkar det. Om personen verkligen är ledsen så känns gråten mer ihärdig och fejkad gråt låter på ett annat sätt. Om en person är arg,sur eller besviken så ser man det på sjukt många olika sätt. Man kan tillexepelt se det om personen ignorerar, är lite mer tyst än vanligt eller så kan man ju bara se det på kropps språket. Men är känslorna inom sig någonting som kan fejkas. Känslor har ju alla men ingen kan egentligen fejka det på rätt sätt. De går inte för om du känner personen riktigt väl så ser du om känslorna är fejk eller på riktgit. Oftast iallefall...

Eller är jag totalt ute och cycklar?

Nu ska jag möta Anjani på stan efter min långa resa.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0